Parfémy FM Group
22.09.2011 21:53Parfémy FM Group
Jak Vás parfémy FM Group přesvědčí, abyste si je koupili?
Potrpíte si na kvalitní vůně, ale připadá vám, ža za parfémy velkých zanček a firem platíte příliš? Firma FM Group přišla s řešením jak získat parfémy levněji. Společnost FM Group vyrábí parfémy se stejným složením jako například Hugo Boss, Dolce & Gabanna, Mexx a mnoho dalšího, s tím rozdílem, že je cena podstatně nižší. Nemusíte totiž platit za značku parfému, ale jen za jeho recepturu a výsledek je přitom stejný.
Nemusíte platit za značkový parfém, platíte jen za vůni
Podle platné legislativy se Vůně NEDAJÍ PATENTOVAT a na tom je postavena obchodní strategie společnosti FM Group - Nemusíte platit za drahou značku parfému, ale jen za jeho recepturu. Tak kvalitní levné parfémy najdete jen u firmy FM Group.
Proč jsou u výrobků FM Group tak nízké ceny?
To je velmi častá otázka, se kterou se setkáváme. Vysvětlení není tak složité. Běžné parfémy podstupují cestu od parfémisty k výrobci, do velkoobchodu, maloobchodu a až pak k zákazníkovi. Každý tento článek si přidá svoji provizi a tak cena jen narůstá. A to se tam ještě musí zohlednit cena luxusního flakónku, honorář dané osobnosti za propůjčení jména pro název a tak dále.
Jak to funguje u FM Group
Základní vonná esence pochází od toho stejného parfémisty , také výrobce oné esence je stejný jako u běžných parfémů. Rozdíl je však v cestě, kterou parfém urazí, než se dostane k zákazníkovi. Žádné zbytečné příplatky za lahvičky, které po vypotřebení člověk stejně vyhodí, žádné dodatečné licenční příplatky a hlavně vynechání onoho maloobchodu, který si přiráží největší rabat.
Cesta běžného parfému, než se dostane k zákazníkovi
- parfémista
- DROM
- výrobce
- název
- flakón
- reklama
- velkoobchod
- maloobchod
Cesta parfému FM Group
- parfémista
- DROM
- distributor
- zákazník
Kvalita
Víte o tom, že nabízíme to nejkvalitnější, co se dá na trhu sehnat? V běžných parfumériích se z 90% setkáte s tzv. Eau de Parfum (8-15% vonných esencí), kdežto FM Group nabízí v dámské linii přímo Parfémy.
Obsah vonných esencí
- Eau de Cologne (kolínská voda) 3-5%
- Eau de Toilette (toaletní voda) 4-8%
- Eau de Parfum (parfémová voda) 8-15% - FM Group pro muže 16%
- Parfum (parfém) 15-30% - FM Group
———
Zpět